Saturday, June 7, 2014

Salam Kerinduan Di Diari Hati...


Alhamdulillah akhirnya dapat jua Mr.H melepaskan entry kali nie. Sedih jugak sebab bulan May langsung tak ada coretan dari Mr.H disebabkan kesibukan yang amat dengan kerja. Biarpun banyak sangat kenangan dan aktiviti yang ingin diceritakan, tapi kekangan masa yang membuatkan Diari Samprit Ungu ini sepi seperti rumah usang tanpa penghuni. Amboi ayat sastera mai dah. Hahaha ini pun kebetulan balik rumah mama di Kedah sebab baru lepas habis inspection GT Shutdown so baru la boleh cuti dan relax sikit. 

Oh ye, Mr.H kerja dekat Penang, area Prai. Kerja sebagai apa? Biarlah rahsia saja. Chewah. Haha Alhamdulillah, dah nak masuk 3 bulan kerja situ dah makin faham sikit suasana dan situasi kerja. Orang-orang persekitaran pun ramai dah yang kenal. Meskipun gaji tak la seberapa tapi tak kisah la, yang penting pengalaman tu. Ok la, untuk first entry bulan Jun nie Mr.H tak mau cerita panjang lebaq. Sekadar intro kerinduan buat semua pembaca disini. Eh ada pembaca ker?Perasan jap. Hahaha Insha Allah akan ada lagi cerita dari update yang akan datang antaranya Koh Lipe Thailand for Da Second Time.

Sekian saja coretan kerinduan buat anda semua. Sekali lagi maaf Mr.H pohon kerana sepi tanpa cerita, sunyi tanpa bicara dan diam tanpa berita. Hope akan banyak la masa buat Mr.H disini. Salam kerinduan buat semua.

Sekian Coretan Hati....


No comments: