Saturday, July 2, 2016

Lamanya Mr.H menghilang... Salam perkenalan Cik Eyka...





Setelah hampir setahun Mr.H menghilangkan diri. Akhirnya di penghujung ramadhan kali ini Mr.H kembali semula mencoretkan kisah kehidupan. Maafkan diri ini kerana terlalu sibuk dengan dunia kerja sampai update untuk memperkenalkan insan baru yang menghiasi dunia cinta Mr.H pun tertangguh.

Dari entry yang lepas pada 20 Oktober 2015, Mr.H ada menjanjikan untuk memperkenalkan insan baru yang kembali menyinari kehidupan Mr.H nie. Ku Nur Syafiqah Binti Ku Ahmad nama diberi, orangnya comel tampak berseri, senyumnya manis memikat hati, ewah bermadah-madah pulak. Macam tak eksaited sangat nak menaip sebab dah lama sangat tinggal blog nie. Tapi nak buat jugak come back untuk bulan Julai 2016 nie.

Kembali pada kisah Cik Ku Nur nie. Boleh panggil Cik Eyka je. Macam mana boleh kenal? Mungkin panjang kisahnya. Tunggu next entry time tenang-tenang skit nak menaip... Tak sangka jugak Mr.H yg kuciwa dan gundah gulana dgn cinta kedua boleh plak accept Cik Eyka nie. Mungkin yang nie insan yang sebenarnya yang tepat kot untuk Mr.H, Insha Allah. Jom tengok sikit siapa Cik Eyka nie.

My Cik Eyka
Amacam? Ok tak? Hehe mungkin akan ada lagi kisah tentang Cik Eyka nie dalam entry mendatang. Cukuplah dahulu sebagai entry perkenalan dan pengubat rindu Mr.H buat semua yang singgah disini. Insha Allah Mr.H tak akan hilang lama-lama dah macam entry yang sebelum nie. Salam kerinduan buat semua. Selamat Berpuasa. Terima Kasih kerana masih setia disini...

No comments: