Friday, September 13, 2013

Open House Rumah Lecturer


Hoho orang dah habis cerita kisah raya tapi Mr.H baru nak update dekat sini... Nak buat macam mana. Lepas raya nie busy mengalahkan menteri je. Memang sibuk sangat dengan aktiviti dan life as a student. So coretan kali nie Mr.H nak share la tentang open house yang diadakan oleh lecturer Mr.H untuk semua students yang dia mengajar.

Sebelum bertolak ke rumah Cik Khaizilah nie ramai yang berkumpul di rumah sewa Mr.H sebab cuma beberapa orang je yang tau jalan nak ke rumah Cik Khaizilah nie... Lebih kurang pukul 2:30 petang kami berkonvoi 3 buah kereta. Mr.H tumpang kereta Cik Miera je. Hehe biasa la. Nak merempit rasa macam jauh jugak nak ke Hosba tu.


So sampai je dekat simpang nak ke rumah Cik Khaizilah nie ada jugak rakan Mr.H yang tersalah simpang nak masuk sebab agak mengelirukan. Hehe tapi alhamdulillah kami semua selamat sampai disana... Eh baru perasan yang Mr.H, Cik Pieja dan Cik Kamila pakai warna purple... Haha macam berjanji pulak kami bertiga nie... Jom layan gambar yang disnap oleh Kak Amy(kawan kelas Mr.H).

Cik Khaizilah... Sporting Lecturer
Dari Kiri Mat Rock, Razali dan Aqeel
Roy dan Mat Men
Mat Arif... lewat sampai...
Gegirl...
No Caption
Santai sambil layan citer Hindustan...
Purple... Sama pulak dengan Mr.H... hehe
Zalina, Cik Miera dan Cik Kamila...
Kenapa dengan Mr.H tu? hahaha
Ketupat dan Kuih Raya...
Zati dan Cik Khaizilah
Students dari kelas lain yang turut join open house...
Ape punya snap la... Terlena pulak kat situ.. haha
All gegirl... Cerianya Cik Pieja.. Hehe
Mr.H, Cik Pieja dan Cik Kamila... Apa punya muka la kami bertiga nie.. hahaha
Santai~~~
Senyum Min....
Ceria Semua.....
Peace~~~
Snap2 lagi...
Cik Khaizilah bersama puteri-puteri DEP6A dan DEP6C
Relax baru lepas makan dan tunggu kawan yang tak sampai-sampai lagi...
Mr.H di tengah...
Senget kepala sikit... hehe
Eh ada orang la kat belakang Mr.H... Tak perasan pulak... Hehe
4 Sahabat... Comel abis depa nie... haha
Hehe meriah je kan? gabungan pelajar junior dan senior. So lepas dah habis open house Mr.H tak balik ke rumah sewa lagi tapi kami berempat(Mr.H, Miera, Zalina dan Min) ke Kuala Kedah untuk lepak dan ambil angin petang di Marina Bay.


Tapi sayangnya tak dapat nak singgah sebab orang terlampau ramai. Maklumlah 31 Ogos kan? So ramai la yang cuti dan bawak 1 family riadah dekat situ... Tapi memang best la aktiviti untuk hari nie. Walaupun ada jugak kerisauan bila tengok Cik Miera nie drive. Macam racer wooo... Hehe setakat itu saja coretan yang lambat update nie... Thanks for reading... 

Sekian Coretan Hati...

No comments: