Tuesday, June 28, 2011

Sejarah Tak Mungkin Berulang

Mlm nie cl ade something yg nk cter... mgkin nk dgr jgk... lebih kurang mcm nie la mesej yg awek aq send kelmarin.. bunyi macam suspen & membuatkan aq xsabar nak tau ape la yg nk diceritakan oleh awek aq tu... so kul 9.30 mlm ktaorg o9 la Teamviewer coz Skype ada masalah video call..  soalan yg pertama diajukan kt aq smada aq masih syg kt ex bestfriend aq...?? heran jgk aq coz aq da dgn dia da 2 tahun lebih. tp dia tanyakan lg soalan macam tu lg kt aq.. xpercaya ke cinta & sayang aq kt dia?? nie sebab zery la kwn ktaorg mse skul dlu ada cter sal ex bestfriend aq tu ska kt aq... biasa la masa tu baru form 3.. mana la aq tau sal couple2 nie.. lelaki la katakan.. tahap kematanagan  nie masih kurang.. lagi pun aq pn xkan la nak ambil gurlz yg lasak & sosial mcm tu nak wat awek... eiii xnk la aq... aq sanggup xcouple dari dpt awek cm2... berbalik pada awek aq yg skrg nie... npe la cter blk kisah silam kat aq nie.. xde ape dh dapat ubah posisi dia dlm kehidupan aq walaupn ex bestfriend tu ckp yg dia ska kt aq.... aq da hepy dgn awek aq skrg... so hrap awek aq akn stop dari cter lg sal ex bestfriend aq 2... memang la ktaorg bertiga bestfriend dlu... tp suma tu kenangan dlm hidup ktaorg bertiga je... hakikatnya ex bestfriend tu mungkin da bahagia ngan hdup dia & aq pn ska ngan hdup aq skrg.... wlau pa pe yg jd... insyallah kta akn tetap bersama k... n_n
Post a Comment