Monday, August 1, 2011

Pulanglah-Awi Rafael

Lagu nie bg aq agak menarik la liriknye, lama jgk aq search lgu nie coz xtau tajuk lagunye.. kt google tu mcm-mcm aq taip, eveyday la, lagu sunday monday tuesday la... tp xjumpa jgk.. Last-last aq tanya adik aq & slumber je dia gtau tajuk lagu nie, rasa bangang jgk. Kenapa la aq xtanya dia & penat-penat cari sndiri... Betul la pepatah dulu pernah berbunyi "Malu bertanya sesat jalan". Tp pepatah tu xleh guna sgt sh skrg nie coz org skrg nie pnya pepatah lak "Malu bertanya jgn risau, GPS kn ade". Hahaha layan je la lagu nie ye..

Link je ye.. xsempat nak download.. Lyan kt youtube. Klik sini 
 
Buka lah mata dan lihat dihadapan mu
Aku berdiri tegak tapi kau tak Nampak
Hodohkah aku? sering kau campak saja
Banyak yang dah ada yang aku tak ada
Mungkinkah aku yang tidak sekaya
Mungkinkah aku yang tidak bergaya
Haruskah aku yang tetap menanti kamu
Berikan jawapan
 
#Chorus#
Pulanglah sebelumku run away
Aku menanti kamu everyday
Aku menunggu dari Monday Tuesday Wednesday Thursday
Tak ingin tak perlu
Pulanglah sebelumku run away
Aku menanti kamu everyday
Aku menunggu dari Monday Tuesday Wednesday Thursday
Tak ingin tak perlu aku damping
owh Huuuuuu 2x
Aku berjalan di kota kuala lumpur
Semuanya Nampak berbeza tapi ku sama
Mungkinkah aku yang tidak sekaya
Mungkinkah aku yang tidak bergaya
Haruskah aku yang tetap menanti kamu
Berikan jawapan
 
#Chorus#
Pulanglah sebelumku run away
Aku menanti kamu everyday
Aku menunggu dari Monday Tuesday Wednesday Thursday
Tak ingin tak perlu
Pulanglah sebelumku run away
Aku menanti kamu everyday
Aku menunggu dari Monday Tuesday Wednesday Thursday
Tak ingin tak perlu aku damping owh
Post a Comment