Saturday, March 12, 2011

Betul Ke Macam Nie Cara Menutup Aurat??

Salam,

Td mase tgh search gambar-gambar kat internet ade la terjumpa 1 pic nie... xtau la sye nk cakap ape coz memang cumil awek dalam pic nie tapi cara pemakaian tudung 2 asenyer macam xsesuai jew.... cuba korang tgk...
Sorry sye xpandai sgt edit2 nie... so mata dia je sye hitamkan.

so agak-agak sesuai ke pakai tudung macam nie?? bukan ke cara memakai tudung hendaklah labuh sedikit hingga menutup paras dada..?? hurm ustaz sye cakap pemakaian seperti gambar diatas nie adalah cara yang salah... so jgn pakai mcm nie k... tujuan sye bukan la nak mengaibkan sesiapa, cuma hendak beri sedikit teguran coz dah ramai sangat remaja dengan gaya pemakaian diatas.... so renung-renungkan dan fikirkan sejenak... ^_^


Post a Comment