Wednesday, May 29, 2013

Jelas Sakit-Souqy




Mengapa ku terus mengimpikan mu...
mengapa aku menangis untuk mu,
mengapa ku selalu tersakiti,
mengapa aku berharap padamu....

jelas-jelas kau tak memikirkan aku..
jelas-jelas kau tak menginginkan aku..
jelas-jelas kau tak menganggapkan aku ada.

mungkinkah ini sudah jalan takdirku...
ohh mungkinkah ini memang yang terbaik untukku

namun tak kuasa aku..
bila terus-terus begini,

aku tak sanggup
sungguh aku tak sanggup...

chorus

Mengapa ku terus mengimpikan mu...
mengapa aku menangis untuk mu,
mengapa ku selalu tersakiti,
mengapa aku berharap padamu....

jelas-jelas kau tak memikirkan aku..
jelas-jelas kau tak menginginkan aku..
jelas-jelas kau tak menganggapkan aku ada.

*Kredit kepada adik shada yg introduce lagu nie kat abg wan(Mr.H) nie... 

No comments: